ttypebbizz

Alla inlägg under december 2011

Av Ebbizz - 27 december 2011 17:20

Heej det va julafton i lördags fick inte så mycket smink presentkort och saker till naglarna ;-) och sov över med linn frånigår till idag :-) och imon får vi se om älsklingen kan komma hit :-D puss // blondii

Av Ebbizz - 22 december 2011 16:56

Vad heter du?
Ebba

Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Blåa

Vad lyssnar du på just nu?
ingenting
Vad gjorde du igår kväll?

Va på gården

Vad ska du göra i helgen?
JULAFTON♥
Vad var det sista du åt?
Gröt
Hur är vädret hos dig just nu?
blåsigt..
Vem var den senaste personen du pratade i telefon med?
Pappa
Vad är det första du lägger märke till hos det andra könet?
rösten
Hur mår du idag?
trött.
Vilken är din favoritdryck?
cooooola♥
Favoritdryck, alkoholbaserad?
cider, fast dricker de aldrig.
Favoritsport?
räknas skratta?
Vad har du för hårfärg?
Blond just ni men egenkligen brunett ;)
Kan du nudda din näsa med tungan?
nope.

Kan du korsa ett öga åt gången?
vetifan..
Är du romantisk?
ibland får jag till att

Skulle du själv säga att du är lycklig?
egentligen, ja!

Av Ebbizz - 18 december 2011 12:35

Cha cha bloggen ;)

Ifredags va det gården med underbara människor :)

Och sen i går vaknade jag halv 9 kanske -.-

och vid 1 åkte jag in till Baronen :) och träffade Line , Misse och Amanda =D

Och sen gick vi på stan och handlade julklapprat till 4 =) och halv 5 åkte vi hem =)

Sen åkte jag och Line in till simhallen kl 5 kanske och va där med Budo klubben =D

Det va 7kt kul .

Sen kom jag till mormor kl9 :) och så kollade vi på film sen gick jag och la mejj ;)

Och idag vaknade jag kanske kl 11 och gjorde mejj iorning och lite så ska till pappa idag igen men när vet jag inte det får vi se ;)

Men a vi hörs ;) puss hejj // Blondii




Mitt    för dejj!


Av Ebbizz - 14 december 2011 22:48

Förlåt för dålig uppdaterin ..


Har inte bloggat så mycket men blir dålig på det när det är skola-.-

Men det är ju snart lov :D

I måndags gjorde jag typ inget :P

I Tisdags va det utvecklingsamtal -.-

och det va Lucia =D

och idag har jag inte gjort så mycket GÅRDEN som vanligt :D

Men aa imon är det träning som vanlig men gården innan :D Det är sista träningen för denna terminen sen blir vuxen grupp =D

På fredag ska jag nog va på gården??

Sen på lördag ska jag va barnvakt åt Elisia =D och sen stan och handla dom sista julklapparna =D

Sen åka till mamma =D

Bloggar mer i helgen a juste det är E-val imon =D Valde Matte och Bowling =)

Men måste sova nu ska upp kl 8 imon ;) Lite sovmorgon ;)

Men gonatt // Blondii

Av Ebbizz - 11 december 2011 14:35

Av Ebbizz - 11 december 2011 14:32

Hejj bloggen!


Har inte bloggat på hela helgen..

Förlåt men a igår gjorde jag inget typ cyklade till affären 3 gånger och sen så började jag göra mejj iorning kl 4 och orkade inte blogge va så trött xD


Och i fredags va jag på Unga KRIS med Linn =D

Sen i dag har jag inte gjort så mycket tråkat mess får se om jag träffar någon xD


Imon är det skola igen efter en lugn helg -.-

Efter skolan i mon blire nog att träffa Julia kanske för hon ska till Linnea =D Så ska försöka passa på att träffa henne!

Sen på tisdag ska jag va med Anita på Fritidsgården tror jag =D  Men ska FÖSÖKA blogga i mon också =D puss hejj


// Blondii

Av Ebbizz - 8 december 2011 19:17


Dagens låt är bäst!!

Presentation


Ebba heter jag. Du har just nu klickat deej in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards