ttypebbizz

Alla inlägg under februari 2011

Av Ebbizz - 28 februari 2011 18:48

  


Saknar dig morfar du är min ängel! ♥♥


Älskade morfar jag älskar dig av hela mitt hjärta! När du försbann så började jag gråta något så enorm det va ju när jag gick i 2 :an och det va ett tag sen men jag kommer ALDRIG glöma dig eller allt vi gjorde för jag älskar dig så himla mycket!!!!♥♥Glömmer ALDRIG när vi golfade och när vi va på udden och när vi satt på altanen och lekte med golfbollarna glömmer ALDRIG!♥♥♥Du betyder ALLT för mig!♥♥♥

Av Ebbizz - 28 februari 2011 18:42

Japp i dag har inte så mycket hänt xP


Gick upp kl 5 sen åkte man till skolan vid 6 så började man 20 över 8 :/ Sen hade vi matte sen geografi sen rast och lite till orkar inte skriva allt vi hade men det roligaste i skolan i dag va slöjden och sista timmen =D


Sen slutade man skolan halv 3 sen åkte man hem =D Sen va man hemma kl 4 kanske sen åt man sen gick jag ut med bårda hundarna =D Och nu sitter jag vid datorn och i mon fyller älsklingen år + Vi har varit ihop i 1 månad också =D =D =D


Det är väll allt kanske kommer lite bilder xP


   Får bli en bild som jag redan använt men har nästan inga bilder på datorn får ta lite bilder xP

Av Ebbizz - 27 februari 2011 20:35

Gonatta allihop asso vet kl är inte mycket men skola i mon ska gå upp vid 5 :/ så sov så gott =D♥♥♥   Bjuder på bilden xP

Av Ebbizz - 27 februari 2011 20:06

Jaa i går körde HV71 mor Färjestaden och färjestaden vann FAN också :/


Någon mer än jag som hejar på HV71????


  

Av Ebbizz - 27 februari 2011 20:02

   Bozco som valp ♥   Bongo som valp ♥   Bongo nu ( min hund ) ♥   Far och son Bongo och Bozco ♥   Bozco nu ♥♥♥

Av Ebbizz - 27 februari 2011 19:51

Heey 


Idag har jag inte gjort så mycket eller jo ;D


I morse vaknade jag halv 9 :O


Sen vid typ 1 åkte jag till syrran ;D (Y)  


Sen vid tre red vi och jag red Electra älsklingen ;D


Och träffade älsklingen och han kompisar ;D


Och sen halv 6 åkte jag hem till pappa och åt mat ;D


Och nu sitter jag vid datorn och chattar min världen bästa!!



Puss heyy

Av Ebbizz - 26 februari 2011 18:49

Du fångade mig

Du tog mig i din famn

Nu är du mitt allt och du har mig förevigt! ♥


Jag sitter på berget och gråter , du sitter brevid mig och håller min hand

Plötsligt vänder du ditt ansikte mot mig och frågar 

- Hur länge kommer du att älska mig?

Jag fäller en tår som hamnar i havet och jag pekar på havet och säger 

- Den dag du hittat min tår i havet den dag ska jag sluta älska dig! ♥


   Älsklingen på bild♥

Av Ebbizz - 26 februari 2011 18:38

Ja nu ligger jag i sängen och mamma på en madras neddan för ;D Vi kolla på wallander ;D Denna dagen har blivit en slappa dag sååååå skönt ;D

Presentation


Ebba heter jag. Du har just nu klickat deej in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards