ttypebbizz

Alla inlägg under november 2011

Av Ebbizz - 29 november 2011 19:34

Cha cha bloggen :)


Har inte bloggat sen i söndags tror jag men hann inte igår :(

Va tvungen att plugga till provet vi hade idag..


Men a igår pluggade jag med Linn som sakt och kollade på Twilight igen .. xD :D

Och idag har jag varit på gården och hemma och ätit ;) och nu så är jag på gården och typ tråkar ska snart hem men vi hörs nog i mon puss hejj gonatt // Blondii

Av Ebbizz - 26 november 2011 21:53

Filmen va toppen längtar tills andra delen kommer :)


En stor tumme upp på den filmen!!


 


Bad pappa ladda ner alla twilight från första så om han hinner göra det tills imon så ska jag kolla på ALLA imon :) Om det inte blir att träffa Anita =)

Men aa Filmen idag va toppen rent ut sakt!

Men slutade lite dåligt men det va ju bara del 1..

Lite tårar kom det i filmen men bara en gång..

Men aa rekomenderar värkligen att ni ska se den!

Men om ni inte sett dom andra först så kolla på dom först annars fattar ni inte så mycket men lite fattar man nog ;)


Puss hejj// Blondii

Av Ebbizz - 26 november 2011 21:47

Dagen låt får vi ju inte glömma xD


Av Ebbizz - 26 november 2011 21:43

Cha cha bloggen kom hem för typ en timme sen :) Varit och kollar på breaking dawn med Bellan och Elin den va bara så bäst men slutade inte bra men det va ju bara del 1 :P

Jag har städat mitt rum idag och haft lillasyster :)

Sen varit på bio :) Vi träffade Teo och Wilma i stan också dom skulle också se på breaking dawn :) Sen kom Anita efter ett tag xD träffade en massa folk där som jag kände som skulle se den filmen xD

Men men dagen har varit lugn om jag räknar bort att städat rummet xP

Nu ska jag fixa mejj för sängen sen lägga mejj under det varma täcket i det iskala rummet ( Har haft mitt fönster öppet hela dagen ) xD


Så gonatt hörs imon =) <3


puss hejj // Blondii

Av Ebbizz - 25 november 2011 23:00

Go kväll bloggen :)


Kom in för 30 min sen typ :) Varit ute och träffat Linn och sen varit ute med hunden ;)

Nu ska jag dricka mjölk och äta pepparkakor och bullar :D

MUMS!

Sen ska jag nog göra mejj iorning för sängen och gå och läsa och sen sova ska upp kl ty å11 i mon :P Sen ska jag ju som ni redan vet på bio runt 4 =D Så dagen kommer bli bäst med Elin och Bellan :)


Så puss hejj och gonatt hörs kanske imon kväll // blondii

Av Ebbizz - 25 november 2011 19:16

Kommer nog inte blogga så mycket i mon xD

Ska städa rummet imon istället :D Så himla trött nu ..

Och sen ska jag till stan med Bellan och träffa Elin där kl 5 typ sen ska vi på Bio och se breaking dawn ;)

Kommer bli nice :)


Men bloggar kanske på kvällen när jag kommer hem om jag hinner ;)


pusshejj

Av Ebbizz - 25 november 2011 19:07

Av Ebbizz - 25 november 2011 18:55

Gud va jag saknar dejj..

Jag saknar dejj så Osse!

Jag älskar dejj än!

Det är något specielt med dejj!

Jag fattade inte vad som händer , allt gick så snabbt.

Jag offrade nästan allt och förlorade dejj..


Jag ville se dejj idag och det fick jag..

Jag ville göra dejj glad !

Frågan e om jag gjorde dejj glad?!



I miss you <3


Presentation


Ebba heter jag. Du har just nu klickat deej in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards