ttypebbizz

Alla inlägg under januari 2012

Av Ebbizz - 28 januari 2012 21:24

Ja som det står i rubriken ska ta en paus från bloggen nu ..


Tar en paus tills på fredag då jag fyller år och kommer åf en egen dator :)

Pappa och Annas dator är lite seg och finns inga bilder på denna datorn så inget kul att blogga och har inte så mycket tid att sita vid datorn för alla andra sitter här..


Men det kommer ändras på när jag får egen dator ;)

Och d¨jag har egen dator kommer jag fixa med header och ändar det rosa och det svarta till andra färger ;)


Su puss hejj så länge // Blondii

Av Ebbizz - 20 januari 2012 19:00

Cha cha !


Nu är det bara 14 dagar kvar tills jag blir fjortis =D

hahaha..


Det jag önskar mejj är nog en dator , systemkamera och pengar =D hahaha <3

Men men men :P


Ville bara att ni skulle veta att jag fyller år om 14 dagar =D


Hejdå // Blondii

-.-

Av Ebbizz - 20 januari 2012 18:42

Heej Bloggen :) Veckan har varit ja hhm rolif .. Ibland när det itne varit skolan ;)

Jag har varit på Lindsdals fritidsgård och varit i skolan..

Har just bestämmt att jag ska sluta på Ju-jutsu :/ Men ska börja på Dans istället ;) Och sen har jag börjat spela gitarr för pappsen ;)

Idag va jag hos tandläkaren :( Hatar det ...

Efter det åkte jag till mammsen :D

Sen i mon ska jag och mamma baka :D Men missar att fira Basse imon :(

Men ja träffar ju basse varje dag och det gör jag inte med mamma ;)

På söndag kommer pappa och hämtar mejj kl 12 typ och så ska vi åka till Farmor och Farfar och fira farmor hon fyller år kommer bilder på söndag eller måndag :D <3


Men men bloggar mer i mon =)


Puss hejj<3


( Ska försöka bättra mejj med bloggen nu )


// Blondii

Av Ebbizz - 11 januari 2012 11:12

Heej bloggen förlåt för jag inte bloggat på ett tag har ridit nästan hela jullovet. Men jaja nu har skolan börjat igen det började igår :-( nu sitter jag på mobilen så kan inte skriva så mycket har svenska lektion :-P vi kollar på en film men vi hörs sen :-) // blondii

Presentation


Ebba heter jag. Du har just nu klickat deej in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards