ttypebbizz

Alla inlägg under april 2011

Av Ebbizz - 29 april 2011 20:33

  crossen XP

Av Ebbizz - 29 april 2011 20:28

  lillasyrran     dad   dad   ölandsbron       bosso   isabelle wilma          lillasyrran   dad ,lillasyrran .bosso        -ll-isabelle och wilma         Heey bloggen idag ringde pappa till mig runt 10 och sa att han kommer och hämtar mig snart xP sen halv 1 kom han och hämtade mig med isabelle micke bozco wilma och elisia :D Sen åkte vi till pappa och mickes båt och åkte till McD och åt glass sen åkte vi hem igen . Sen när vi kom hem så åkte jag och pappa iväg med crossen ;D och körde lite ;D här kommer bilder från när vi åkte båt;D<3



Av Ebbizz - 29 april 2011 20:02

 Me

    Me   Bose     me   <3      busan   me                               sköt luft gevär   pappa     farfars bil<3         busken jag sköt på         busan




Det är mest bilder på katter vet!

Av Ebbizz - 28 april 2011 23:19

Du gillar mig

Jag gillar dig

Du e underbar älskling! ♥



Av Ebbizz - 28 april 2011 12:26

Heey bloggen i går va jag med några killkompisar ;D Vi gjorde inte så mycket xP Och sen på kvällen va det avslutning på dansen ;D Sen efter dansen åkte jag med farmor och farfar hem till dom och ni sitter jag hos farmor och farfar och väntar på att tiden ska gå sen ska jag nog till Line och sen e det Ju-jutsu vid 5 :DSen ska jag hem till mamma och inte göra så mycket xP Sen i mon ska jag kanske va med moster ;D Sen ska jag till pappa och då kommer jag nog ladda upp alla bilder på bloggen ;D om jag inte gör det på söndag för jag hinner nog inte sitta vid datorn på lördag xP För ska nog va med pappa , Anna , Elisia , Sabina , Micke , Basse , Wilma , Isabelle :D och grilla och spela lite spel ;D Sen på söndag blire slappa dag ;D <3Det va allt men kommer blogga om något i mon också ;D

Av Ebbizz - 26 april 2011 20:21

sitter uppe i Kevins rum just nu xP Imon ska jag va med några kompisar ;D KUL! <3<3<3

Av Ebbizz - 26 april 2011 16:33

Heey helgen va toppen va på landet med farmor och farfar och på torsdagen åkte vi ditt sen på fredagen kom bea och janne ;D Och senare på kvällen på fredagen så skö jag lugt gevär ;D kul som sattan! Det va typ det ända jag gjorde hela helgen ;D Sen igår när vi skulle åka hem så fick ileta efter busan hon hade sprungit i väg för bea & janne hade med sig en katt so heter Bose ;D Det va allt bilder kommer på lördag eler söndag för har sladen hos pappa och åker he till han på fredagen redan :(

Av Ebbizz - 26 april 2011 16:25

             

Presentation


Ebba heter jag. Du har just nu klickat deej in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards