ttypebbizz

Alla inlägg under oktober 2011

Av Ebbizz - 31 oktober 2011 23:03

   Nu ska jag försöka sova efter en lång dag ...


Så ni får sova gott så hörs vi imon =D <3


puss hejj sov gott gonatt // Blondii


// Blondii
Av Ebbizz - 31 oktober 2011 21:01

Fick lite frågor från någon vet inte vem men det va någon så här kommer frågorna och svaren ..



vem är din bästavän? :)

Svar : Jag har inte bästavän jag har många bra vänner istället :)


vilka bloggar läser du? :)

 Svar: Jag läser många olika bloggar som t.xe http://tteos.blogg.se och många fler :)

favoritmat? :)

 Svar : Tacos =)

favorit godis? :)

 Svar: Allt möjligt =D

om du vann 1 miljon kronor vad skulle du göra för pengarna? :)

 Svar:Shoppat och köp en system kamera och lite så ;)

vem tycker du är bäst i hela världen? :)

Svar : Ja du det är ingen speciel ;)

// Blondii

Av Ebbizz - 31 oktober 2011 20:19

Jag har fått lite hjärn släpp just nu så jag kommer inte på något att skriva har nu några tips som man kan skriva om ? =D


Vill det ska va intressant och roligt men kommer inte på något jag har skrivit om min dag men va kan man mer skriva om ? ;D


Snälla kan jag få lite tips ?? // Blondii

Av Ebbizz - 31 oktober 2011 19:54

Du får nu fråga mejj va du vill och jag laddar upp det i ett inlägg och svarar ..


// Blondii

Av Ebbizz - 31 oktober 2011 19:17

Nu har det blivit höstlov =D JIPPI <3 Men men i fredags va jag då på gården tills det stängde xP Sen kom jag hem kl typ 12 .... I lördags så va jag hos mina kusiner för Wilma fyllde år xP Sen när jag kom hem så kom Lollo efter en stund =D OCh så sov hon hos mej men på lördagen va ´jag och Lollo med Oscar K och med Filip :D En stund iallafall :P Sen på söndagen så va jag och Lollo med Oscar K hemma hos han en stund sen skulle vi med en bussen men det blev lite kaos orkar inte gå in på detaljer xP Men det blev lite kaos ialla fall :P <3 Sen så va jag och väntade på bussen vid tele skolan i 2 timmar och 20 min sen kom David och hämta mejj sen gick vi till donken och pratade och tog lite och äta och sen körde han mejj till mamma :P Sen så gick jag och mamma upp och kollade på tv sen somnade jag väldigt tidigt :P Sen gick vi upp idag kl 8 kanske :P Sen åkte vi till köpstan och tog en frukost på hembageriet sen skulle mamma till arbetsförmedlingen sen gick vi till köpstan och köpte brunkräm till mej och vinte skor :) Sen vid 12 tog vi bussen hem igen och då satte jag mejj vid datorn och ja det va min dag idag och imon blire att dovs ut lite för micke jobbar och mamma ska till kalar tidigt tidigt på morgonen och kommer hme runt 12 kanske :P Så får se va jag gör imon ;) <3 Puss hej bloggar mer sen nu ska jag upp och kolla på tv med mamma <3

Av Ebbizz - 28 oktober 2011 19:25

Ska fixa och göra om bloggen lite men kommer nog ta lite tid måste fixa header vet inte hur den ska se ut ön då.. // Blondii

Av Ebbizz - 28 oktober 2011 18:36

Ja dagen har varit så smått seg ......


Först gick jag upp halv 8 -.- :O Sen gjorde jag mejj iorning sen skolan -.- första lektionen va klassråd-.- Sen va det So med vår idrottslärare xD Sen bild som vanligt och vi skulle måla av en kompis och jag målade av Anita jag blev inte nöjd men jaja ... -.- Efter det va det lunch sen matte sen språk som vanligt -.- Sen sista lektionen slöjd sen gick jag till gården efter skolan och va där 7kt segt ... Sen äta och efte blev det att va barnvakt åt lillsyrran ;) Så nu ska vi äta sen försöka sova kanske ;) <3 Dagen har varit seg men vid 8 blire gården få se vilka som e där går nog ditt med Linn sen sover jag nog hos henne kanske ;) Vi får se hur det blir men men i mon är det lördag och då kommer jag till Öland ;) <3 puss hejj blogg // Blondii

Av Ebbizz - 23 oktober 2011 11:36

Tja tja bloggen :D Helgen har varit toppen i fredags ov jag och Teo hos Wilma sen på lördag va jag barnvakt åt min lillasyster ;) Sen kom Teo hit så tog vi lite bilder och sen på kvällen va jag med Wilma och Oscar K några minuter bara :D Sen gick jag hem 20 i 10 xD Sen när jag kom hem kollade jag på allt för min syster men somnade mitt i filmen så ska be pappa ladda ner den så man kan se hela ;)  Sen idag blire att va med Teo när hon kommer hem från stan sen ska Bozco få täffa Teos hund ;) sne ska v ta lite bilder ;) Tror lite bilder som vi har tagit kommer på min blogg men dom flästa kommer på våran blogg http://ourheartsforever.blogg.se  besök gärna den :D men men nu ska jag kolla fb sen bdb sen blire att hoppa in i duschen sen göra sejj iorning och vänta på att Teo ska komma hem =D puss hejj


 besök http://tteos.blogg.se


// BLondii

Presentation


Ebba heter jag. Du har just nu klickat deej in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards