ttypebbizz

Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

Ångra aldrig något du gjort, för just då va det precis det du ville.

Av Ebbizz - 6 maj 2012 20:43

Hejj alla läsare jag vet att jag inte bloggat sen i onsdags ..

Men när jag kom hem på onsdag så övade jag på engelska sen på fredag så orkade jag inte blogga åkte till mamma och orkade inte starta internet och datorn xD Sen på lördagen va jag med David och vi bara mös och pratade och hade kul (: Sen idag har jag inte bloggat heller men bloggar ju nu (: Jaa ha inte så mycket mer att skriva utan att vi har inte en enda redig hel vecka resan av denna månaden xD Sen är skolan snat slut JIPPI!!! hahahhhaha men ja vi hörs mer i mon och kanske kommer ett inlägg om BB gud asså ...


pusshejj//blondii

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebbizz - 20 juni 2012 23:41

illbemyself.blogg.se min nya blogg börja följa där istället , tar bort denna bloggen när jag kommer tbx från polen    pusshejj/blondii ...

Av Ebbizz - 20 juni 2012 21:18

hej alla läsare byter till blogg.se nu länk kommer när jag är klar..   pusshejj//blondii ...

Av Ebbizz - 18 juni 2012 19:47

Hejj hejj bloggen sommarlovet började i fredags :)) Så nu börjar bloggandet på allvar!! I fredags va det skolavslutning sen åkte jag till mamma och gjorde inte så mycket och på lördag kom erica :) Och Erica och jag va med David och Emil :)) Vi hade...

Av Ebbizz - 9 juni 2012 23:52

Av Ebbizz - 9 juni 2012 23:38

Hejj , vet att jag har vatit jätte dålig på att uppdatera mejj men hacket med skola vänner och familj jut nu :/ Men det är sista veckan i skolan nu och sen sommar lova så från och med fredag så ska jag bli bättre :))  Men ja har inte så mycket mer at...

Presentation


Ebba heter jag. Du har just nu klickat deej in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards