ttypebbizz

Alla inlägg under februari 2011

Av Ebbizz - 26 februari 2011 17:10

Gomorgon allihop idag vaknade jag kl 12 xP Sen gick jag in till mamma och så har i kollar på film hela dagen för mikael min lotsas pappa och han två bröder David och Magnus har fixat med billjard bordet hela dagn =D Och vi har kolla på en film som heter något med tysnad och sen lite på katten gustav 2 och nu kollar vi på Helens små undervärk och den e bra och snar ska vi äta japp det va väll allt som jag gjort under min morgon =D



Puss heey


  

Av Ebbizz - 26 februari 2011 01:50

Gonatt allihop ska kolla på tv nu och lite så och sen sova =D


Vi ses i mon men på kvällen :/ 


Sov gott allihop =D ♥♥♥


   ♥♥♥♥♥

Av Ebbizz - 26 februari 2011 01:38

Hej här kommer lite om mig


Jag heter Ebba men kallas för Ebbizz , Jag e 13 år , På fritiden är jag men vänner och sitter vid datorn och på tisdagar går jag och min syster på Ju-Jutsu tillsammans =D Jag gillar många sorters djur jag har själv två hundar och två ormar ;D Hundarna heter Bozco och Bongo och det är far och son Bozco är far och är 3 år och Bongo är son och är 1 år ;D Ja , Jag bor i Lindsdal med min pappa och min lotsas mamma och min halv lillasysyser Elisia min föräldrar är skilda som ni nog förstår jag är hos min mamma på loven och vissa helger , min mamma bor på öland men min lotsas pappa och mina lotsas syskon Cim och Kevin ;D Jag har världen bästa vänner och världens bästa familj! :) Och jag skrev ju syster innan ja det är min klass kompis som heter Line bara så ni vet jag det va lite om mig nu vet ni det ;D Och just det jag har världens bästa kille som heter John Fahlström! <3<3<3<3<3<3<3<3Jag älskar han av HELA mitt hjärta! <3<3<3




Puss heey

   Bilden är på mig och min syster ( Line ) ♥

Av Ebbizz - 26 februari 2011 01:34

 Jag och Ludde ♥      


Lite bilder på mig xP

  
Av Ebbizz - 26 februari 2011 01:22

Jag har inte riktigt kommit i gång här än.

Försöker lära mig så mycket det går :)

Men är det någfon som har tips eller önske mål om vad jag ska blogga om så e det bara att höra av sig ;D


puss heey

Av Ebbizz - 26 februari 2011 01:20

Dagen har varit cill 


Jag har varit hos min nuderbara syster och åkte hem vid typ 5.


Sen baade jag och mamma lite ;D


Sen satt man vid datorn sen kollade man på tv och lite sånt ;D


Sen så har man inte gjort så mycket mer ;D


Japp det va min underbara dag typ xP



puss heey ;D

Av Ebbizz - 26 februari 2011 01:16

Heey heey



Då har jag hittat hit till bloggsport.se.

Jag tycker faktiskt att det värkar vara en bra sida om man gemför med blogg.se och devote.se faktiskt!

Är det någonting ni undrar över så är det bara att höra av si ;D



Puss heey 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ebba heter jag. Du har just nu klickat deej in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards