ttypebbizz

Direktlänk till inlägg 25 mars 2012

såntdär test

Av Ebbizz - 25 mars 2012 17:16

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? - läppen
2. vara seriös eller oseriös?- oseriös !:*
3. Dricka grön eller röd mjölk? - vit!
4. Brinna upp eller drunkna? - drunkna
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - vänner 
SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - ohja!
2. har du skolkat? - ahhrå
3. varmt eller kallt? - båda
4. soligt eller regn? - båda!
5. fanta eller cola? - coooola
6. är du nyttig av dig? - jaa
 
OM MIG
1. vad heter du? - Ebba
2. syskon? - 3
3. Vart bor du? - Lindsdal
4. Hur många barn vill du ha? 1-2
5. Vill du gifta dig? - nja venne
6. Favorit tid på dagen? - efter skolan ...
7. Humör just nu? - Glad
8. Sugen på just nu? - mat!

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - jaa
2. Sjungit? - aaop
3. Blivit kramad? - nää
4. Känt dig fånig? - nejj
5. Saknat någon? - jaa
6. Dansat galet? - ah !
7. klippt håret? - NeJ?
8. Gråtit? - neä
GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - hahha
2. Har du en hund? - jaa
3. sover du helst ensam eller med någon? - mä ngn!
4. Tror du på spöken? - ja
5. Är du mörkrädd? - ibland
6. Vad vill du ha just nu? - en häst!
 
KÄRLEK
1. Är du singel nu? - jaa
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - beror på hur man mår osv
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu?- jaa
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - tror nt de..?
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - åååja !
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - hahaha ja 
7. Har du varit på en blind-date? - hahaha va?
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - jaa
9. Saknar du någon av dina ex? - aa
10. Somnat gråtande pga kärleken? - ohja
11. Brukar du tänka på dina ex? - ja
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - nää
 
KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? - världens bästa!♥
2. Är du ofta med dina vänner? - ofc!
3. Vad brukar ni hitta på? - asgarva och bar ha kul!
4. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - med vissa!
5. Vem vet mest om dig? - Line
 
OM DIG
1. Hur lång är du? - 1.69 ungefär
2. Är du nöjd med ditt rum? - nja
3. Villken är din riktiga hårfärg? - brunett
7. Har du någon sjukdom? - nää
8. Är dina föräldrar skilda? - yup..
9. Gillar du skolan? - OHJAA!!<3333333 * host *
10. Hur svarar du i telefonen? - Jaa?!
BLANDAT
1. vad åt du senast? - venne
2. Drack du senast? - milk
3. Har du på fötterna? - hud ! 
4. Lyssnar du på just nu - One Direction <3
5. Gillar du mest hos dig själv? - Min mage ibland...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebbizz - 20 juni 2012 23:41

illbemyself.blogg.se min nya blogg börja följa där istället , tar bort denna bloggen när jag kommer tbx från polen    pusshejj/blondii ...

Av Ebbizz - 20 juni 2012 21:18

hej alla läsare byter till blogg.se nu länk kommer när jag är klar..   pusshejj//blondii ...

Av Ebbizz - 18 juni 2012 19:47

Hejj hejj bloggen sommarlovet började i fredags :)) Så nu börjar bloggandet på allvar!! I fredags va det skolavslutning sen åkte jag till mamma och gjorde inte så mycket och på lördag kom erica :) Och Erica och jag va med David och Emil :)) Vi hade...

Av Ebbizz - 9 juni 2012 23:52

Av Ebbizz - 9 juni 2012 23:38

Hejj , vet att jag har vatit jätte dålig på att uppdatera mejj men hacket med skola vänner och familj jut nu :/ Men det är sista veckan i skolan nu och sen sommar lova så från och med fredag så ska jag bli bättre :))  Men ja har inte så mycket mer at...

Presentation


Ebba heter jag. Du har just nu klickat deej in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards