ttypebbizz

Direktlänk till inlägg 31 mars 2012

♥ Erica Eriksson ♥

Av Ebbizz - 31 mars 2012 15:15

Min vackraste vän det finnss ingen annan som du <3

Behöver inte öppna munnen du förstår dejj på mejj endå<3

Är 7kt glad att jag lärt känna dejj!

Jag kan alltid prata med dejj och du kan alltid prata med mejj, Jag litar på dejj till 100 och hoppas du vet att du kan lita på mejj till 100!


Du ser mejj som jag är och inte som andra vill att jag ska vara!

Det är du som ger mejj luft i varje lunga!


Vi har inte kännt varann länge men länge nog att innse att du är en 7kt snäll och underbar vän!

Du är en solstråle som alltid strålar , du är vackrare än alla vårar!

och din energi och mognad är större än en beskrivning klarar av!

Du är helt enkelt underbar!


Ja kommer finnas här tills jag tar mina sista andetag!


Du är den finaste vännen som finns här på jorden och nu tänker jag ge dejj de 3 viktigaste orden,


Jag älskar dejj


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebbizz - 20 juni 2012 23:41

illbemyself.blogg.se min nya blogg börja följa där istället , tar bort denna bloggen när jag kommer tbx från polen    pusshejj/blondii ...

Av Ebbizz - 20 juni 2012 21:18

hej alla läsare byter till blogg.se nu länk kommer när jag är klar..   pusshejj//blondii ...

Av Ebbizz - 18 juni 2012 19:47

Hejj hejj bloggen sommarlovet började i fredags :)) Så nu börjar bloggandet på allvar!! I fredags va det skolavslutning sen åkte jag till mamma och gjorde inte så mycket och på lördag kom erica :) Och Erica och jag va med David och Emil :)) Vi hade...

Av Ebbizz - 9 juni 2012 23:52

Av Ebbizz - 9 juni 2012 23:38

Hejj , vet att jag har vatit jätte dålig på att uppdatera mejj men hacket med skola vänner och familj jut nu :/ Men det är sista veckan i skolan nu och sen sommar lova så från och med fredag så ska jag bli bättre :))  Men ja har inte så mycket mer at...

Presentation


Ebba heter jag. Du har just nu klickat deej in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards