ttypebbizz

Alla inlägg under mars 2012

Av Ebbizz - 25 mars 2012 15:41

Hejj bloggen. dag va man tvungen att gå upp vid 7 -.- Har passat lillsyrran.. Men ja vi har inte gjort mycket alls jag har kollat film på datorn och hon har sovit och nu sitter vi ute med hunden och bara har det skänt och lyssnar på musik (:

Men ja , Anna kom precis hem och pappa kommer snart och då får vi se om vi ska grilla eller inte men ja skriver mer imon kanske bloggar senar men tror inte det men bloggar i mon isåfall =D


Puss hejj // Blondii


 

Av Ebbizz - 24 mars 2012 21:17

Hejj , Idag har vait en 7kt chill dag så finns inget att bloggaom :/


Men här kommer bilderna från igår =D

Jag och syrran innan vi åkte helt normala då ja * host *           Så kan man också äta (;     

Jag klättrade lite och kom hit sen blev det högt xD                        

Ja lite bilder puss hejj // Blondii

Av Ebbizz - 23 mars 2012 23:13

Cha cha , vecka nhar varit chill , mndag vanlig dag tisdag vanlig dag onsdag vanlig dag sen studiedag torsdag och fredag =D va med Linn på igår och cyklade till Hansa city och bara hade skoj =D Sen idag har jag varit på 4H men Anna , Elisia ,  Ditte , Sandra och Christer och sen gått till gården , nu sitter jag här och lyssnar på musik och ska kolla på BB =D Det kommer lite bilder från idag imon kanske så puss hejj hörs imon // Blondii



Ni får en liten bild på min underbara <3

    Lisa <3

Av Ebbizz - 21 mars 2012 22:50

Cha cha bloggen har inte bloggat :/ Men ska göra det nu tänkate jag :D Vi är lediga imon och på fredag :D och sen i går va en vanlg dag och va med Linn på stan :D Sen i måndag skolan och daorn :P sen idag va jg på fritidsgården med Sanna Anton och Oscar :D Men ja har itne hänt så mycket ska fixa med en ny heade imon sen får vi se när den blir klar :D men bloggar lite mer imon puss hejj // blondii

Av Ebbizz - 17 mars 2012 13:03

Har varit borta ett tag men har inte haft min dator och inte kuna blogga men nu är jag tbx :D Igår va det skola som vanligt sen när jag kom hem så städade jag rummet och va ute med Bozco en låååååång runda (= Runt halv 4 åkte jag till stan för att möta mamma och mormor där vi gick på bio och kollade på en gång i pucket (= Den va 7kt rolig .

Efter det åkte vi hem och jag kollade på BB då klart men missade det som va i torsdags så tänkte kolla på det nu innan moste Liam och syrra kommer :D 

Men skriver mer ikväll om jag har tillgång till någon dator :D <3


puss hejj alla glada! // Blondii

Presentation


Ebba heter jag. Du har just nu klickat deej in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards