ttypebbizz

Alla inlägg under april 2011

Av Ebbizz - 15 april 2011 20:54

           

Av Ebbizz - 15 april 2011 20:47

Heey bloggen idag har jag inte gjort så mycket tråkiga skolan som vanligt men vi hade skräpplockardagen idag UU!    Jag och Ange och Fille gick runt örjans va klara på 20 min sen fick vi rast till typ kvart 10 i 11 ;) jag och fille och ange låg och solade på den rasten ;) Sen blev det en vanlig skoldag igen UUUU ! Sen  tog jag bussen hem till pappa och sendatorn och sen åt vi tacopaj såå gott ;) Sen datorn igen och inget mer det va min dag ;) <3

Av Ebbizz - 11 april 2011 18:22

Heey bloggen i dag va det skola x) Inte så kul ;D När man kom hem så åt man lite gott sen blev det mat ;) Sen övade jag lite på provet vi har i mon i NO TRÅKIGT X)Och sen satte jag mig viddatrn och satt här ;) Ska börja öva på provet igen ;)



Och förästen jag tycer alla ska kolla in min och Anges Blogg ;)


Den heter 'bestfriendsebbizange.devote.se'


KOLLA!<3

Av Ebbizz - 10 april 2011 10:45

Go morgon bloggen ;) Igår blev det en helt galen dag med Ange :)Toppen Vi va först i  kalmar , sen tog vi bussen hem till mig hos mamma :) Vi bakade lite hade kudkkrig tog bilder och filmade  ;) Vi hade jätte kul :)Idagblir väll umgås och lite så ;)  

Av Ebbizz - 8 april 2011 22:17

Någon som har något bra film tips ?? <333

Jag och Cim vill se en film<3

Av Ebbizz - 8 april 2011 22:14

Varning fönster tittare här i tarkten för er som itne vet va det är så är det en sån som smyger på andras tommten och kollar in på andra som byter om och allt sånt och som tar bilderpå andra :O HJÄLPA Jag varnar er som bor på öland ! <3

Av Ebbizz - 8 april 2011 22:08

Heey bloggen idag vaknade jag kl 7 typ :) Sen gick upp och gjorde mig iorning sne vid 8 körde farmor mig till skolan ( Jag sov hos min farmor och farfar inatt ) Sen va det TRÅKIGA skolan :/ Sen fick man ta bussen till mamma idag Trutte jobbade till 4. Sen körde Trutte och hämtade Cim och Kevin sen kom dom hit så fixade dom lite i Kevins rum sen åt vi tacos . Nu Sitter jag och Cim i soffan med va sin dator och Kevin och Trutte spelar biljard ;) Vi har JÄTTE kul xD I mon blire Ange först åka till stan med Ange sen ska hon med mig hem sen ska hon sova här :) <3<3<3


Det värsta är att fönster tittarna är här så jag vågar inte sova i mitt rum inatt så jag sover hos Cim :) <3<3<3<3<3<3<3



Det är tur hon e här <3<3<3<3

Av Ebbizz - 8 april 2011 20:42

Nu sitter jag och Cim och kollar på talang :D Jafg sitter och väntar på en speciel hoppas hon kommer med i tv :) Det va allt skriver lite mer sen xD <3



( Cim är min lotsas storasyster ) XD

Presentation


Ebba heter jag. Du har just nu klickat deej in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards