ttypebbizz

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

Höst lov<3

Av Ebbizz - 31 oktober 2011 19:17

Nu har det blivit höstlov =D JIPPI <3 Men men i fredags va jag då på gården tills det stängde xP Sen kom jag hem kl typ 12 .... I lördags så va jag hos mina kusiner för Wilma fyllde år xP Sen när jag kom hem så kom Lollo efter en stund =D OCh så sov hon hos mej men på lördagen va ´jag och Lollo med Oscar K och med Filip :D En stund iallafall :P Sen på söndagen så va jag och Lollo med Oscar K hemma hos han en stund sen skulle vi med en bussen men det blev lite kaos orkar inte gå in på detaljer xP Men det blev lite kaos ialla fall :P <3 Sen så va jag och väntade på bussen vid tele skolan i 2 timmar och 20 min sen kom David och hämta mejj sen gick vi till donken och pratade och tog lite och äta och sen körde han mejj till mamma :P Sen så gick jag och mamma upp och kollade på tv sen somnade jag väldigt tidigt :P Sen gick vi upp idag kl 8 kanske :P Sen åkte vi till köpstan och tog en frukost på hembageriet sen skulle mamma till arbetsförmedlingen sen gick vi till köpstan och köpte brunkräm till mej och vinte skor :) Sen vid 12 tog vi bussen hem igen och då satte jag mejj vid datorn och ja det va min dag idag och imon blire att dovs ut lite för micke jobbar och mamma ska till kalar tidigt tidigt på morgonen och kommer hme runt 12 kanske :P Så får se va jag gör imon ;) <3 Puss hej bloggar mer sen nu ska jag upp och kolla på tv med mamma <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebbizz - 20 juni 2012 23:41

illbemyself.blogg.se min nya blogg börja följa där istället , tar bort denna bloggen när jag kommer tbx från polen    pusshejj/blondii ...

Av Ebbizz - 20 juni 2012 21:18

hej alla läsare byter till blogg.se nu länk kommer när jag är klar..   pusshejj//blondii ...

Av Ebbizz - 18 juni 2012 19:47

Hejj hejj bloggen sommarlovet började i fredags :)) Så nu börjar bloggandet på allvar!! I fredags va det skolavslutning sen åkte jag till mamma och gjorde inte så mycket och på lördag kom erica :) Och Erica och jag va med David och Emil :)) Vi hade...

Av Ebbizz - 9 juni 2012 23:52

Av Ebbizz - 9 juni 2012 23:38

Hejj , vet att jag har vatit jätte dålig på att uppdatera mejj men hacket med skola vänner och familj jut nu :/ Men det är sista veckan i skolan nu och sen sommar lova så från och med fredag så ska jag bli bättre :))  Men ja har inte så mycket mer at...

Presentation


Ebba heter jag. Du har just nu klickat deej in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards