ttypebbizz

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Ebbizz - 14 februari 2012 22:12

Sportlovet :DSportlovet :D

För då ska jag först träffa Lisa =D Sen träffa Line och många till på Öland sen träffa underbar killen ('=

haha



Ja bloggade inte igår jag vet jag vet FÖRLÅT!

Inte menningen ..

Men ja i går skolan , sen stan med Linn 7kt kul faktiskt ;) Fast tappade min skåpsnyckel på H&M menn pappa va och hämtade den idag (;

Och idag skola :D Den va ganska okejj (; Kommer lite bilder från skolan så kanske ni fattar varför den va de (;

Sen efter skola hände världens bästa grej.. Sen såklart datorn (; Basse kom också helt oväntat =O Hahah kul (:

Nu ska jag nog försöka sova xD

Puss hejj // Blondii


 

Lotta (:    

Henrik (:      Magnus uggla & Stig helmer (;  

haha Anonymos  Nadia & Nellie va något (;   

En helt vanlig alla <3-dag <3

Presentation


Ebba heter jag. Du har just nu klickat deej in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards