ttypebbizz

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Ebbizz - 7 februari 2012 21:41

Gonatt bloggen!


Ny duschad tjej sitter här och skriver (:

Ska fixa mejj så ja kan gå och lägga mejj sen är inte ett dug trött men måste orkar upp imon :P Har typ vänt på dygnet men jaa få försöka vända tbx det för va 7kt trött idag i skolan .. Fast det är jag alltid då men jaaa :P


Men här har ni en bild på söta ny dushade lilla mejj (= Puss hejj vi hörs mer i mon ska nu sätta på musik och sen sova (;


 

Av Ebbizz - 7 februari 2012 20:34

Dagens låt får vi inte glömma (=


Idag kunnde jag inte välja låt så fick bli 4 låtar (: <3


Så bra låt bara älskar den!!


Så mycket kärlek nu <3 Låten väcker minnen med dejj <3 Glömmer inte när vi sjöng <3

Döör önska du va min<3


Älskar låten lika mycket som jag älskar dejj <3



Låtarna kanske är gammla men ändå bra! Låtarna väcker så många kännslor <3

Av Ebbizz - 7 februari 2012 19:43

Här kommer lite bilder på mejj som liten (=


        Jag och pappa         Pappa och min farbror      Jag och pappa<3   Far och jag <3   Far min <3<3   Jag och min farfar <3

Av Ebbizz - 7 februari 2012 19:32

Cha cha bloggen (; Nu har jag gjort om bloggen igen och nu ä jag klar så här ska den se ut ett tag (:

Dagen har varit chill förutom skolan -.-

Började med att jag gick upp halv 8 (: Och började sminka mejj och klä på mejj och fixade håret (:

Gick till skolan vid 8 och sen blev det SO med Roger sen va det språk -.- efter det va det matte med Lotta -.-  Trodde att det va sista ämnet när vi hade matte :P Va jätte trött och trodde hela dagen hade gått men efter det hade vi lunch sen NO med Lotta sen Eng med Eva -.- Sen sista lektionen =D klassråd med Rita (= 

När jag kom hem satte jag så klart på datorn och satte mejj vid datorn en stund sen åt jag och sen datorn igen (:

Gick till gården runt 5 typ och träffade Calle och Henoc (;

Sen gick jag hem och kom precis hem och nu sitter jag i soffan med datorn framför tv:n (;


och Anna och Elisia ligger och myser i soffan (': åååå söta!!<3


Men bloggar ksk senare om jag hinner (: Nu ska jag äta semlor och bara mysa (: Hal 8 hos mejj är ju på tv:n (; 


puss hejj // Blondii <3

Av Ebbizz - 7 februari 2012 16:20

 




Söta rara mejj för ett år sen (;

Presentation


Ebba heter jag. Du har just nu klickat deej in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards