ttypebbizz

Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

chill dag förutom skolan -.-

Av Ebbizz - 7 februari 2012 19:32

Cha cha bloggen (; Nu har jag gjort om bloggen igen och nu ä jag klar så här ska den se ut ett tag (:

Dagen har varit chill förutom skolan -.-

Började med att jag gick upp halv 8 (: Och började sminka mejj och klä på mejj och fixade håret (:

Gick till skolan vid 8 och sen blev det SO med Roger sen va det språk -.- efter det va det matte med Lotta -.-  Trodde att det va sista ämnet när vi hade matte :P Va jätte trött och trodde hela dagen hade gått men efter det hade vi lunch sen NO med Lotta sen Eng med Eva -.- Sen sista lektionen =D klassråd med Rita (= 

När jag kom hem satte jag så klart på datorn och satte mejj vid datorn en stund sen åt jag och sen datorn igen (:

Gick till gården runt 5 typ och träffade Calle och Henoc (;

Sen gick jag hem och kom precis hem och nu sitter jag i soffan med datorn framför tv:n (;


och Anna och Elisia ligger och myser i soffan (': åååå söta!!<3


Men bloggar ksk senare om jag hinner (: Nu ska jag äta semlor och bara mysa (: Hal 8 hos mejj är ju på tv:n (; 


puss hejj // Blondii <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebbizz - 20 juni 2012 23:41

illbemyself.blogg.se min nya blogg börja följa där istället , tar bort denna bloggen när jag kommer tbx från polen    pusshejj/blondii ...

Av Ebbizz - 20 juni 2012 21:18

hej alla läsare byter till blogg.se nu länk kommer när jag är klar..   pusshejj//blondii ...

Av Ebbizz - 18 juni 2012 19:47

Hejj hejj bloggen sommarlovet började i fredags :)) Så nu börjar bloggandet på allvar!! I fredags va det skolavslutning sen åkte jag till mamma och gjorde inte så mycket och på lördag kom erica :) Och Erica och jag va med David och Emil :)) Vi hade...

Av Ebbizz - 9 juni 2012 23:52

Av Ebbizz - 9 juni 2012 23:38

Hejj , vet att jag har vatit jätte dålig på att uppdatera mejj men hacket med skola vänner och familj jut nu :/ Men det är sista veckan i skolan nu och sen sommar lova så från och med fredag så ska jag bli bättre :))  Men ja har inte så mycket mer at...

Presentation


Ebba heter jag. Du har just nu klickat deej in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards