ttypebbizz

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Ebbizz - 1 november 2011 22:47

Cha cha bloggen =) Idag har jag inte gjort så mycket jag har dunkat eminem och kapten röd och nexkid typ och slappat dagen har arit chill =)<3 Sen så senare mot kvällen efter vi ätit kl typ 5-6 så gick jag ner på rummet och kollade på 'Miffo' på 4:an sen gick jag upp till mamma och kollade på någon annan film på 5:an och nu ska jag kolla klart dom sista 5 min på 'Gost någonting' på 7:an =) Lite läskigt men roligt =D Sen efter det så tror jag nog att jag ska sova =D Eller jag ska kolla på 'svenskas hemliga dröm' xD Den e ite random men men xP 


Pusspuss gonatt sov gott så hörs vi imon // Blondii



 

Av Ebbizz - 1 november 2011 20:54

                             


Imon blire nog att dra till stallet och ta höst bilder med hästarna eller så blir det bara att ta vanliga höst bilder eller bara va med Line ;)

Av Ebbizz - 1 november 2011 19:45

Ny header klart :) <3 Äntligen men blev inte så nöjd men dår dugga =D <3


pss hejj vi hörs senare ikväll ska kolla tv nu med mamma <3 ;* // Blondii

Av Ebbizz - 1 november 2011 18:44


           

ME =)


   

Bilder på mina nya vinter skor som jag köpte på Skodej



 


Världens bästa skola

 Klass 7A <3

...

Av Ebbizz - 1 november 2011 16:14

På helgerna och vardagarna använder jag


 

Foundation från Lindex

 

Ögonskugga från H&M

 

Eye liner frn H&M

 

Ögonfrans börjare från H&M

2 maskaror Maxfactor från H&M och den andra ??

 

Diesel parfym från nätet någon stans va ett tag sen jag köpte det :P Men jag älskar den!

   

OCh så klart plattång från??


// Blondii

Av Ebbizz - 1 november 2011 15:52

Tjabba tjena hallå bloggen ;) Idag vaknade jag kl 10 typ och kollade lite på tv:n , sen gick jag upp och åt frukost och gjorde mejj iorning sen satte jag mej vid datorn och starta spotify ;) OCh jag har blivit beroende av Eminem har jag märkt :O Men men jag skriver mer om dagen senare ikväll detta va bara lite kort om min morgon puss hejj


Dagens outfit


 

Tröja / tunika : H&M

Byxor : H&M

// Blondii

Presentation


Ebba heter jag. Du har just nu klickat deej in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards