ttypebbizz

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Ebbizz - 19 november 2011 09:30

Cha bloggen =) Bloggade inte igår och har inte gjort det så mycket denna veckan .. Men har matte ptov nästa vecka A-delen på onsdag typ och B-delen på fredag och sen på torsdagen har vi engelska lexa -.- och på tisdagen har vi No läxa -.- dom dödar oss med prov och läxor och veckan efter det har vi svenska prov på onsdagen och engelska prov på torsdagen -.- så kommer nog inte kuna blogga lika mycket nästa vecka .. och ni förstår ju varför!

engekligen skulle vi haft svenska provet oc engelska provet nästa vecka också men vi gick flutta fram det


Men men igår va jag på tjejkväll på monokrom =) Ganska kul vaa det faktiskt vi träffade Kalmars största bloggare ;)

  http://hallonsemla.devote.se/


Sen dansade vi vi lärde oss jumpstil typ eller va det hete jätte kul faktisk sen tog vi bilder och sjöng sing star =D och jag målade lite på mejj xD Och sen så körde vi karate så har tränings väkr i benen och ramarna xP och sen så slog jag sänder ena hande typ xD bara för den va tor ..


Sen så åt jag tacos där och så fikade vi och kollade på när några sjön på cenen och när det va någon som klev på glas och tog av sejj tröjan och la sejj på det :O Samtidigt som det va någon som klev på henne aja men ska gå och hoppa in i duschen nu =D Ha det så gutt så hörs vi ikväll


juste ja åker till mamma idag ;)


Presentation


Ebba heter jag. Du har just nu klickat deej in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards