ttypebbizz

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Ebbizz - 12 november 2011 15:28

Cha cha bloggen ;)

Har varit lite dålig att blogga men asså skolan kommer i första han sen kommer bloggen om jag hinner ;)

Jag sitter inte så mycket vid datorn längre för min har gått sönder så få ha pappa och Annas så det är det som gör det krongligt också xP

Men veckan har varit ganska chill inte så mycket läxor bara engelska och matte ;) Sen så va jag och fick min tandställning i torsdags också ;) och den kan jag säga att den späner som f*n ibland :P Men börjar bli lite van , det känns som att jag ska tappa alla tänder ibland bara för dom är lite lösa :P Men aa ha inte haft den så länge bara i 3 dagar typ och tänderna har redan flyttat lite på sejj ;)

Igår va jag med Linn ;) och vi sov över hos mejj =D Jag typ hade mitt dagliga damp och vi träffade Emil och Linus på sjöändskolan :P och jag dampade runt ch vet inte va jag gjorde :P Sen gick vi till Linn och hämtade saker till henne sen hem till mejj och lämnade allt sen ut igen så klart ;) och så ringde vi till en massa och dampade på dom :P

Sen gick vi hem och ut med hunden ;)

Efter vi varit ute med hunden gick vi upp och körde flaskan och ringde några men alla typ sov :O Sen så runt 1 somnade vi :P Vi vaknade så klart vid 9 sen åpå morgonen =O och låg typ i sängen i några minuter sen percis när vi kommit up ur sängen så ska vi tydligen cyckla till affären och köpa mjölp och smör xD Men aa sen va vi typ bara ute sen runt 1 skulle hon hem :( och då passade jag Elisia och vi somnadwe på soffan och sov till 3 då Anna och pappa kom hem igen xP och nu sitter jag här oh väntar på att Teo ska skriva så vi kanske kan träffas ;) <3


Pusshejj bloggar kanske mer ikväll om inte imon;)

Presentation


Ebba heter jag. Du har just nu klickat deej in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards