ttypebbizz

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Ebbizz - 13 november 2011 20:28

Av Ebbizz - 13 november 2011 20:22

Cha bloggen ;)

Idag har jag typ inte gjot så mycket eller jo lite har jag gjort ;)

Vaknade kl typ 10 :) skönt som f*n, sen duschade jag och gjorde mejj ironing för runt typ 12 -1 åket jag pappa Anna och lillasyster till Stadium och köpte vinter jacka till mejj ;) Kände att det behövdes kan inte gå runt med jackan jag hade innan så jäv*a kall den va :P Efter det åkte vi till thai silk och åt och firade pappa på farsdag ;)

Jag kände mejj som en tjockis när vi va där :P åt så jag nästan smällde upp xP efter jag ätit mat så åt jag 3 glassar på det =O En redigt tjockis ju ;)

Sen efter det åkte vi hem =D Och typ gjorde inte så mycket kollade på tv och jag gjorde klart min engelska läxa tills imon -.- och chillade gick ut halv 8 och träffade Danne och Emil W xP Men gick hem igen vid 8 :P Pallade inte va ute mer ... Och när jag kom hem gick jag upp satte mejj vid datorn och började messa med Liam och lyssna på musik och nu ska jag fortsätta lyssna på musik och bara ta det lungt innan pappa kommer hem ;)


( Jag börjar bli sjuk )


Humör : Glad men galet trött på min täppta näsa ...

Presentation


Ebba heter jag. Du har just nu klickat deej in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards