ttypebbizz

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Ebbizz - 2 april 2012 22:52


Har en frågestund här på bloggenn nu och INGEN fråga är för pinsam !


Fråga vad som ! 

Av Ebbizz - 2 april 2012 17:17

Hejj , bloggade jag igår , ja det gjorde ja tror jag xD

Men ja idag skolan -.- Va inte direkt sugen på det idag :P

Men men måste ju...

Efter skolan stack jag till Linn =D På vägen till henne höll jag på med mobilen 7kt mycket så såg inte först ett stort stacket som jag gick rakt in i xD Sen gick jag några meter till och gick över vägen och kollade inte vart ja gick så gick rakt in i ett lite lite litet staket ich flög över xD -.- Så nu har David något att skratta åt och jag har ont i huvudet ...

Men ja hemma hos Linn så skickade vi alla bilder på henne och mejj till mejj och sen pratade vi (= Sen gick jag hem :P

Och nu sitter jag här och har precis gjort min Engelska läxa -.- och lyssnar på musik (:


Men ja blir nog inte så mycket mer att göra idag redigera lite bilder och sen får vi se om man träffar någon xD 

  

Vill ha sommar! ♥


puss hejj // Blondii

Presentation


Ebba heter jag. Du har just nu klickat deej in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards