ttypebbizz

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Ebbizz - 10 april 2012 21:28

Hejj bloggade inte igår vet och har inte bloggaat på hela dan men i går vaknade jag runt 12 sen vid typ 4 åkte jag & pappa till Unga Kris för att möta folk dä och sen åka till Guldfåglen arena men vi fick några biljetter över så vi fick åka en omväg och hämta 2 andra sen om vi ivgä vi va 15 st : pappa LP , Ida , Stefan , Iler :P , Rici(?) , Abdi , jag och många fler kan inte alla namn xD

Men ja AIK vann med 2-1 tror jag xD


Idag vaknade jag vid 7 och hade Elisia och Sandra medans Anna körde pappa till jobbet (: Sen somnade jag igen runt 8 tiden och vaknade vid 12 och typ gick ner och åt pannkakor och kollade på skilda världar är på del 4 så en del kvar sen är jag klar och jah har inte gjort så mycket mer idag här kommer bilder jag tog i går och sen påsk (: 


pusshejj


Påsk Bozco fick ett påsk ägg men Elisia tog det som va i xD

       

Mitt godis (;  

Mina naglar på påsk (:  

Söt lillasyster man har :P  


Bilder från igår

 

Utanför UK Det håller på att börja trilla ihop xD          

En fin lten bild på mejj det va svin kallt!!  

Jag och Ida gick in på toan och varmde fötterna och händerna xD  


Puss gonatt // Blondii

Presentation


Ebba heter jag. Du har just nu klickat deej in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards