ttypebbizz

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Ebbizz - 23 april 2012 23:09

Hejj igen är bara tvungen att klaga på Marcelo och Annika .... -.- Seriöst inget fel på dom Marcelo är snygg och dom är söta tsm men gud va fan så fort dom får alkohol i sig så ä det kört dom skriker och bråkar hela tiden och säger att doom ska sticka och att det är slut... Tror inte det kommer gå så långt utanför huset om dom fortsätter så..

Marcelo är ju inte världens snällatse mot Annika... Efter som att hon blev sur och ledsen idag så säger Marcelo: Jennifer jag är itne förlovad längre ska vi gå och ha kul?... -.- Asså att dom inte växer upp..


Aja det va det jag ville skriva bara...


pussgonatt// blondii

Av Ebbizz - 23 april 2012 23:05

Cah cha alla läsare idag va jag i skolan vi hade matte sen matte sen idott och på idrotten hade vi något livräddnings sak xD Efter va det lunch sen språk och No sen engelska sen slut ... men va på läxhjälp till halv 4 och gjode klart matte läxan så då är den klara i mon är vi lediga så ska träffa Linn runt 12 tiden sen runt 3 drar vi in till stan för att träffa älsklingen och Olof :D Sen på onsdag är det E-val har först syslöjd sen matte:P sen vet jag nte mer förrutom att till helgen ska jag försöka ta mejj ut till Lisa för att va en hel dag i stallet för att lära mejj allt och lära känna dom andra  stallet :D Sen inget mer ... 


pusshejj// Blondii

Presentation


Ebba heter jag. Du har just nu klickat deej in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards