ttypebbizz

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Ebbizz - 13 april 2012 19:44

Hejj, idag så träffade jag inte älsklingen    Men åkte till stan istället med moster och Liam och hämtade dopklänningen till Liam och sen åkte vi till moster kompis och fikade efter det åkte vi hem till moster och lagade mat och pratade    Vi hade allmänt kul <3

När man kommer hem så går det inte så bra för mormor och mamma att varma mat till mejj för strömmen försvinner  xD 

Men ja fick mat till slut men efter det gick strömmen helt   

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och sakna älsklingen och messa med han <3


pusshejj// Blondii 


Bilder kommer efter eller innan BB om jag orkar (:

Av Ebbizz - 13 april 2012 17:43

... Så kan jag lämna allt jag har.


För nån som du


.. Blir världen underbar.


 

Av Ebbizz - 13 april 2012 10:21

Hejj har inte bloggat på länge jag vet men i Onsdags va jag hos tandläkaren och sen åkte ja till Ölan och när jag kom hit så orkade jag inte starta datorn ville bara umgås med mamma , mormor & Patrik ( mammas morbro) sen i går så åkte jag till David vid 12 sen gick jag hem kvart i 8 haha va lite segt att komma där ifrån...    Men ja sen när jag kom hem så åt jag sen kollade jag på film och BB sen sov va jätte trött så blev inget bloggande igår heller men idag bloggar jag fick upp halv 9 och hoppade in i duschen    Och nu väntar jag på att tiden ska gå och att det ska sluta regna för att kanske gå till David men om det inte blir bättre så drar jag nog in till stan med moster och Liam   

Har en mamma bilder från i Onsdags men dom kommer senare när jag fått över dom på datorn sladden ligger uppe någon stans och orkar inte leta men jaa bloggar mer ikväll om jag orkar. 


  12/4-2012  



Ni kan få några bilder på mejj som jag tog nu bara för att utan smink och trött tjej 

     



Pusshejj// En trött blondin  

Presentation


Ebba heter jag. Du har just nu klickat deej in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards