ttypebbizz

Direktlänk till inlägg 1 april 2012

♥ Lisa ♥

Av Ebbizz - 1 april 2012 12:59

Jaa , hejj alla läsar

Jag vaknade 10 i 11 idag och gick upp och hoppade in i duschen och sen åt jag frukost nu tänkte jag att jag skulle föna håret och fxa det och sminka mejj och kanske ta bilder till headern vet inte redigt efter som jag kommer göra om den under påsk igen :P


Nu under veckan hade jag tänkt tvinga ut pappa till Rockneby och kolla på Lisa :'D

Gud vad jag längtar efter att få träffa henne och komma upp på henne och rida i skogen och vid stranden :')

Jo visst hon är rädd för att rida i vattnet men det ska jag försöka ändra på :')

Det kommer bli mycket jobb med henne (=

Blir bygga på hennes muskler och göra så dom inte är så stela och sen så klar dressyr :') 

Kommer satsa på att att bygga på musklerna till en början :')

Hon har ju varit sällskaps häst typ hela sitt liv och inte blivit så mycket riden :( Stackarn men hon har nog tyckt det varit roligt men Ida säger att man märker att hon inte tycker det är så kul att inte bli riden så mycket hon blir så glad när man kommer :')

Allt detta ska ändras på !

Jag ska komma och rida 2 gånger i veckan och hälsa på så mycket som möjligt och vi har ju snart sommar lov och då kommer nog det mesta tillbringas hos henne =')

 


Men ja vet inte redigt hur jag ska komma till pappa idag om inte han kan hämta så kommer jag inte till Lindsdal :(

Men ja får se om pappa hade tänk höra av sejj idag ... -.-


puss hejj // Blondii

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebbizz - 20 juni 2012 23:41

illbemyself.blogg.se min nya blogg börja följa där istället , tar bort denna bloggen när jag kommer tbx från polen    pusshejj/blondii ...

Av Ebbizz - 20 juni 2012 21:18

hej alla läsare byter till blogg.se nu länk kommer när jag är klar..   pusshejj//blondii ...

Av Ebbizz - 18 juni 2012 19:47

Hejj hejj bloggen sommarlovet började i fredags :)) Så nu börjar bloggandet på allvar!! I fredags va det skolavslutning sen åkte jag till mamma och gjorde inte så mycket och på lördag kom erica :) Och Erica och jag va med David och Emil :)) Vi hade...

Av Ebbizz - 9 juni 2012 23:52

Av Ebbizz - 9 juni 2012 23:38

Hejj , vet att jag har vatit jätte dålig på att uppdatera mejj men hacket med skola vänner och familj jut nu :/ Men det är sista veckan i skolan nu och sen sommar lova så från och med fredag så ska jag bli bättre :))  Men ja har inte så mycket mer at...

Presentation


Ebba heter jag. Du har just nu klickat deej in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards